LG UltraGear 27GN650-B Zwart

€ 245,-
Specificaties 27" • 1920x1080 (Full HD) • 144Hz • IPS • 1ms - Bekijk alle specificaties

LG UltraGear 27GN650-B Zwart Review

AvL87Newbie 21 juni 2021, 76 views Product geleend

LG UltraGear 27GN650-B Zwart

Ik heb deze monitor een aantal weken mogen testen. De LG Ultragear heeft een prachtig design. Mooi om te zien als het scherm uitstaat en geweldig om te zien als je het inschakeld. Hele mooie kleuren en vloeiende bewegingen zorgen voor een uitstekende game ervaring. Geweldige monitor!

Pluspunten

• Kwaliteit van de kleuren
  • Reactiesnelheid
  • Design
  • Verstelbaar in hoogte
  • 144 Hz

Minpunten

• Geen ingebouwde speakers

Deze monitor is geweldig! Waar ik vooral op heb gelet tijdens het testen zijn de kleuren en de snelheid.

De kleuren zijn erg scherp. Donkere hoekjes zijn ook echt donker. Wat ik persoonlijk erg fijn vind.

Vanwege de NVidia G-sync met 144 Hz verversingssnelheid speel je games erg vlot en vloeiend. Niets op aan te merken.

Het design van het scherm is prachtig. Zwart met kleine rode details. Het scherm kun je kantelen en ook schuiven op gewenste hoogte. Dus geschikt voor elk bureau.

Qua instellingen kun je veel veranderen. Je hebt 7 standaard instellingen, zoals gamer 1, FPS of HDR effect. Hier kun je makkelijk tussen schakelen. Ook kun je deze instellingen zelf aanpassen. Snellere reactiesnelheid, zwarte kleuren stabiliseren, helderheid en contrast.

Het scherm heeft geen speakers. Zelf gebruik ik altijd een headset, dus heb ik geen speakers nodig.

Al met al een mooi scherm om naar te kijken met bijonder goede prestaties!

Heb jij ook een LG UltraGear 27GN650-B Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.