Alpenföhn Panorama Review

Vuurvoske 20 juni 2021, laatste update op 20 juni 2021, 105 views Product gekocht

Alpenföhn Panorama

Ik heb deze ventilator gekocht voor een ZFS storage server. Dit zal gebruikt worden icm een Asrock B75PRO-M3 moederbord en een i5-3330 (socket 1155) cpu. Let op: extreem moeilijke montage!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Geluid

Minpunten

• montage

Ik heb maar 1 tip voor mensen die deze willen aanschaffen. Als je weinig geduld hebt en niet van friegelen houd. Blijf weg bij deze koeler. Het is bijna onmogelijk om deze te monteren. Bespaar je de ellende en geef 10 euro meer uit.

Heb jij ook een Alpenföhn Panorama?

Ik zie geen heel gekke dingen staan in de installatie handleiding, waar gaat het dan mis ?
Als je de schroeven probeert aan te draaien. De marge is zo dun dat de schroeft niet 'hapt'. Je moet met veel druk en/of het verkleinen van de veer op de schroef het passend krijgen.

Het is me uiteindelijk gelukt, maar niet van harte.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.