Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Specificaties Gamingbureaustoel - Bekijk alle specificaties

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather Review

Com Gi-ce 20 juni 2021, laatste update op 21 juni 2021, 259 views Product gekocht

Secretlab Titan 2020 Series PU Leather

Deze stoel aangekocht, omdat mijn oude stoel aan vernieuwing toe was.

Pluspunten

• Erg degelijke stoel.
  • Kwaliteit
  • Premium stoel
  • Costumersupport
  • De Cookies and Cream Titan is erg mooi afgewerkt.
  • Snelle levering

Minpunten

• Duur (wel het waard)
  • Jammer dat ik niet gelijk een perfecte stoel had.
  • Had vijf sterren kunnen zijn, zonder fabrieksfouten

Had veel reviews van anderen gelezen en video's bekeken, alvorens tot aankoop over te gaan.
De levering was sneller dan verwacht en het openen van de (enorme) doos maakte me al helemaal blij.
Hier stopte dan ook mijn enthousiasme, na het in elkaar zetten van de stoel (zo'n 20 minuten) bleek deze toch wel erg veel fabrieksfouten te bevatten.

Gelijk met costumersupport contact opgenomen en een trjaject ingegaan om deze fabrieksfouten te herstellen.
Ik had contact met Ruxandra van support en dit heb ik als zeer prettig ervaren.
Er werd vanuit SecretLabs gevraagd om foto's en filmpjes om de fabrieksfouten te laten zien, waarna er intern overlegd werd of dit inderdaad fabrieksfouten waren.
Heb hen voorzien van denk wel 20 foto's en een paar filmpjes (deze kon ik via Google Drive uploaden).
De fouten waren toch wel overduidelijk, stiksels die niet recht waren, een armleuning die gecorrodeerd was maar ook de dikte van de seatbase was niet gelijk.

Afijn na eerst een nieuwe armleuning en de backrest opgestuurd gekregen te hebben, na beraad aldaar ook de seatbase nieuw opgestuurd gehad.
De afhandeling van mijn klacht ging zo professioneel dat ik dit bedrijf iedereen kan aanraden.
Dat er wel eens een stoel niet helemaal perfect is lijkt mij normaal aangezien het mensenwerk betreft, maar heb zelden een zo prettige ervaring met een supportteam gehad als bij dit bedrijf (niet overdreven, ze hebben echt hun best gedaan).

Uiteindelijk koop je een stoel van 400 euro, deze moet dan ook perfect zijn vind ik.
Ik zit nu in de SecretLab Cookies and Creamstoel Titan en het zit echt geweldig.
Het duurde even voordat ik een perfect product had, maar het is het allemaal waard geweest.

Had vroeger nog wel eens last van mijn onderrug, maar in deze stoel kan ik uren achterelkaar zitten.
Mijn enthousiasme is helemaal terug, sterker nog ik zou graag in de toekomst zaken doen met dit bedrijf.
De klant is koning kan letterlijk hun motto zijn!

De onderdelen die foutief zijn, zitten nu in de orginele dozen en worden spoedig opgehaald door FED EX.

Conclusie:

Erg goede stoel, erg goede service en denk dat ik gewoon de pech had een maandagochted c.q. vrijdagmiddag exemplaar te krijgen.
Goed opgelost door SecretLab, Chapeau!

Heb jij ook een Secretlab Titan 2020 Series PU Leather?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.