Steelseries Apex 7 TKL (QX2 Brown, Qwerty US)

Specificaties Bedraad Qwerty met Steelseries QX2 Brown switches - Bekijk alle specificaties

Steelseries Apex 7 TKL (QX2 Brown, Qwerty US) Review

pdekker24 19 juni 2021, laatste update op 19 juni 2021, 114 views Product gekocht

Steelseries Apex 7 TKL (QX2 Brown, Qwerty US)

Mooi toetsenbord zonder keypad. Typt heerlijk en zeker kwa geluid niet aanwezig in je discord channel. Prijs ben ik niet mee eens

Pluspunten

• Oled functies
  • Rgb
  • Voelt lekker "buttery"

Minpunten

• Slechte kwaliteit plasic oled scherm
  • Prijs/kwaliteit
  • Gewicht

Ik heb dit toetsenbord nu een week in bezit.

De toetsen voelen lekker buttery aan. Dat vind ik het fijne aan mx brown keys. Het bijgeleverde polssteun heeft een fijne coating waardoor je pols er nooit aan plakt. Zelf heb ik wel snel klamme polsen dus daar ben ik zeer tevreden mee.

Een GROOT nadeel vind ik dat zij bezuinigd hebben in het stukje plastic wat op de oled zit. Er zat wat stof op, dat heb ik met perslucht weg geblazen. Daarna met een brillen doekje de overige vingervlekken weg gehaald.
Maar de vingervlekken waren weg, Nu zit er VELE krassen op en zo heel hard heb ik niet gedrukt.

Misschien kan ik het wel weer oppoetsen met commandant.

De oled functies vind ik overigens top!
Ik kan nu makkelijk mijn tempraturen bekijken via mijn toetsenbord. Er zijn ook meerdere apps die je kunt gebruiken op je oled zowel je rgb kleuren, ik gebruik alleen de oled functie.

Heb jij ook een Steelseries Apex 7 TKL (QX2 Brown, Qwerty US)?

Vraag & Aanbod