Skagen SKT3102 Rosé Goud (Zwart)

Niet beschikbaar
Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Skagen SKT3102 Rosé Goud (Zwart) Review

wilmadlNewbie 17 juni 2021, 58 views Product gekocht

Skagen SKT3102 Rosé Goud (Zwart)

Een mooi design horloge met veel extra's!

Pluspunten

• Mooi design
  • Lage batterij duur
  • Accurate hartslag registratie

Minpunten

• Geen eigen GPS
  • Niet waterdicht
  • Stappenteller wijkt af

Gisteren mocht ik eindelijk het lang verwachte horloge in ontvangst nemen. Ik heb hem (haar) gelijk opgeladen en vanaf vanmorgen gedragen. Ik heb de Google fit App bij gedownload zodat ik de (wandel) route kan tracken want die optie heb ik nog niet gevonden in de smartwatch. Hij voldoet prima, zo op het eerste gezicht...top vind ik de samenwerking met de genoemde app....alleen de verbruikte calorieën klopte totaal niet...bijna 2x zoveel. Fijn dat je in de app ook thuis sporten in kan stellen, lopen op de loopband in mijn geval... Nu nog verder uitproberen!! Inmiddels heb ik de smartwatch langere tijd in gebruik! Het is een mooi horloge waar ik veel reacties op krijg. Ik draag hem altijd, gaat alleen af met douchen en afwassen 😉 Wat ik fijn vind is dat je de hele dag je hartslag in de gaten kan houden, dit doet hij zorgvuldig. Een nadeel vind ik dat hij geen eigen GPS heeft, hierdoor moet je toch je telefoon met een gekoppelde app mee om de route te tracken. Ook is de stappenteller niet helemaal accuraat, als je een shake schud of op een andere manier je arm sneller beweegt telt hij ook ... De batterij is top!! Op één oplaadbeurt doet hij het 10 tot 14 dagen! Hij geeft zowel op de display als in de app aan als de batterij bijna leeg is.

Heb jij ook een Skagen SKT3102 Rosé Goud (Zwart)?