Skagen SKT3000 Zilver (Bruin)

Niet beschikbaar
Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Skagen SKT3000 Zilver (Bruin) Review

wouter marks 16 juni 2021, 111 views

Skagen SKT3000 Zilver (Bruin)

Wat een mooi klokje! Ziet er degelijk uit, voelt niet te zwaar. Het bandje zit heel fijn. Buitenkant is van leer en de binnenkant van rubber. Persoonlijk vindt ik dat erg prettig zitten. De App is zo geïnstalleerd en de koppeling tussen telefoon en horloge is dan ook snel gedaan.

Pluspunten

• Batterij duur
  • analoge klok

Minpunten

• geen minpunten

Wat een mooi klokje! Ziet er degelijk uit en voelt niet te zwaar. Het bandje zit heel fijn. Buitenkant is van leer en de binnenkant van rubber. Persoonlijk vindt ik dat erg prettig zitten. De App is zo geïnstalleerd en de koppeling tussen telefoon en horloge is dan ook snel gedaan. Krijg meteen meldingen binnen van mailtjes en Instagram berichten. Ideaal om snel te kunnen zien zodat je niet steeds je telefoon hoeft te pakken. De stappen telt hij keurig en ook mijn hartslag houd hij netjes bij. Zelfs na een nacht slapen kan je precies terug zien wanneer je diep aan het slapen bent en wanneer niet. Het klokje heeft precies de nodige functies die ik verwacht. Een normale klok maar met extra functies en een lange batterij duur.

Heb jij ook een Skagen SKT3000 Zilver (Bruin)?

Hoi Wouter,

Ik begrijp uit de laatste reviews dat Whatsapp berichtjes ook goed aankomen op de telefoon. Het was me alleen nog niet helemaal duidelijk of de quick-replies ook werken voor andere notificaties dan sms en email.

Kan jij me vertellen of (of misschien zelfs wel je review uitbreiden met) de quick-replies ook werken op Whatsapp- en andere notificaties?