Acer Predator XB241H Rood, Zwart

Specificaties 24" • 1920x1080 (Full HD) • 180Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Acer Predator XB241H Rood, Zwart Review

b0b1991 15 juni 2021, laatste update op 15 juni 2021, 78 views Product gekocht

Acer Predator XB241H Rood, Zwart

Monitor over genomen van een mede-tweaker en zonder spijt! Erg mooie monitor, vooral het TN paneel is heel erg soepel en als je er recht voor zit zijn de kleuren best goed!

Pluspunten

• 185Hz echt heel smooth
  • Leuk game design
  • Mooie kleuren
  • G-Sync werkt perfect

Minpunten

• Slechte kijkghoeken

Deze monitor voor een nette prijs over genomen van een mede-tweaker. Gelijk thuis aangesloten en wat een resultaat, de monitor was voor mijn vriendin, ik had nog niet eerder zelf met een scherm van boven de 60Hz gegamed maar dit was echt een verademing. Met OC draait hij op 185Hz maar dat vind ik wat onzin dus hij staat gewoon op 144Hz. Met G-Sync is het eventuele Tearing helemaal weg.

I.c.m. een RTX 2060 draait hij WoW op ultra met gemak op 144Hz.

De kleuren zijn erg mooi mits je recht voor het scherm zit, vanuit de zij kant krijg je een behoorlijke witte waas, en van boven en onder word het scherm erg donker.

Wat mij direct al op viel is dat het scherm vrijwel geen ghosting heeft, wat heel erg plezierig speelt.

Mijn vriendin gamed met veel plezier al bijna een jaar op dit scherm, leuk vorm gegeven en wel een aanrader.

Heb jij ook een Acer Predator XB241H Rood, Zwart?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.