AVM FRITZ!Box 7590 (Duitse versie)

€ 232,90
Specificaties WiFi-ac • 5-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

AVM FRITZ!Box 7590 (Duitse versie) Review

Jan Onderwater 14 juni 2021, 312 views Product gekocht

AVM FRITZ!Box 7590 (Duitse versie)

Voor een korte tijd heb ik glasvezel aan in plaats van langzaam DSL Aangezien ik ook een snelle Fritzbox Dus bestelde ik deze en kreeg hem meteen.

Pluspunten

• Snel WLAN
  • Snel LAN
  • Eenvoudig in te stellen

Minpunten

• Kan alleen maar ondersteboven worden opgehangen

Beheerbaarheid Score: 5
WLAN-bereik Score: 4
De installatie is vrij eenvoudig, alleen vertelt mijn Glasvezel aanbieder niet dat je een VLAN-nummer moet invoeren. Maar dankzij een hulpvideo op YouTube was het ook snel duidelijk.
Slechts één minpuntje: Je kunt hem alleen ondersteboven ophangen.
Heb inmiddels de meeste computers thuis nu via UTP aan het internet hangen.

Heb jij ook een AVM FRITZ!Box 7590 (Duitse versie)?

Vraag & Aanbod

't Idee van dat "ondersteboven" is dat de kabels dan aan de onderkant zitten. Maar de vormgeving is nogal bijzonder te noemen, dat is zeker waar.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.