Crucial CT2K16G4SFD8266

€ 139,88
Specificaties 32GB DDR4 (SODIMM) @ 2.666MT/s, kit van 2 - Bekijk alle specificaties

Crucial CT2K16G4SFD8266 Review

Jan Onderwater 13 juni 2021, 71 views Product gekocht

Crucial CT2K16G4SFD8266

Deze Ram Heb ik gekocht om mijn iMac i9 2019 te upgraden van 8GB naar 128GB. Ik had 2019 de portefeuille getrokken en het was i9 geworden, 500GB ssd, 8GB RAM met en de Vega 48.

Pluspunten

• Snel
  • Goedkoop

Minpunten

• geen nadeel

Stabiliteit Score: 5
Deze Ram Heb ik gekocht om mijn iMac i9 2019 te upgraden van 8GB naar 128GB.

Installeren is een eitje. Zet je mac uit, leg hem op een dikke deken met het scherm plat op tafel. Haal de stekker eruit en waar de stekker zat zit een knopje. Druk op deze toets. De klep daar gaat open en je ziet de modules. Trek het hendeltje ernaast voorzichtig omhoog en plaats de RAM-stang voorzichtig op de meter. Zorg ervoor dat ze correct geplaatst zijn. De kleine spleet in de RAM balk laat het zien. Als ze erin zitten, drukt u de hendel weer naar beneden en sluit u het deksel.

Ik kocht de extra alleen met 8 GB

Oude configuratie

----------------------------- (Leeg)
================== (4 GB)
------------------------------ (leeg)
================== (4 GB)

Aangezien de geheugenprijzen in November zo laag waren als nooit tevoren heb ik de 2 keer 4 eruit gehaald en er 4 32 GB repen in gedaan.

Nieuwe configuratie

Het RAM-geheugen is in feite 5,6% sneller in deze configuratie

Heb jij ook een Crucial CT2K16G4SFD8266?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.