Tweakers zegt: 8,5

Apple AirPods Pro (Wit)

€ 209,95
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Apple AirPods Pro (Wit) Review

Jan Onderwater 13 juni 2021, 135 views Product gekocht

Apple AirPods Pro (Wit)

De geluidskwaliteit is zeer goed, de ruisonderdrukking is uitstekend, de Bluetooth-verbinding is snel en eenvoudig te configureren. De batterijen gaan lang mee voor zulke kleine dingen en de houder is top, met batterij binnenin om onderweg op te laden maar ze willen nog wel eens uit mijn oren vallen.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Noice §ancellation
  • Draag comfort

Minpunten

• Vallen uit oor

De geluidskwaliteit is zeer goed, de ruisonderdrukking is uitstekend, de Bluetooth-verbinding is snel en eenvoudig te configureren. De batterijen gaan lang mee voor zulke kleine dingen en de houder is top, met batterij binnenin om onderweg op te laden.

Ik heb veel te veel draadloze oordopjes gehad in mijn tijd op deze aarde. Dit is mijn favoriete hoofdtelefoon voor de hele dag geworden. Geweldige geluidskwaliteit en veruit de meest comfortabele. Ik heb ze de afgelopen twee dagen het grootste deel van de dag gedragen om ze op de proef te stellen. Geen oorvermoeidheid en geweldige levensduur van de batterij. Laadt ook snel in de koffer.

Dus als je deze dingen eenmaal gekoppeld hebt, zijn ze geweldig. Ik kan door mijn hele huis lopen zonder dat er iets afgaat, muziek blijft spelen.

Als headset werken ze heel goed, ik praat er graag mee aan de telefoon en dat gaat goed

Maar.
Als koptelefoon slechts voorwaardelijk aan te bevelen. Bij mij is het verschillende keren gebeurd dat ze uit mijn oren vallen! Het enige dat heeft geholpen is dat ik de siliconenpluggen heb vervangen door traagschuimpluggen.

Heb jij ook een Apple AirPods Pro (Wit)?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.