Bowers & Wilkins PI7 (Zwart)

€ 264,-
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Bowers & Wilkins PI7 (Zwart) Review

ReyHyper 13 juni 2021, laatste update op 6 december 2021, 163 views Product gekocht

Bowers & Wilkins PI7 (Zwart)

Mooi materiaal en dito geluidskwaliteit…als je tenminste door de vele onderbrekingen in het signaal nog zin in luisteren hebt. Verschillende telefoons en iPad geprobeerd. Zelfs met ipad stil zittend in bed haperingen! De ondersteuning vanuit B&W is nul. 4 supportverzoeken en niet een keer gereageerd!

Pluspunten

• Prachtig geluid
  • Stevige bouw
  • Prima design en draagcomfort

Minpunten

• Enige haperingen in geluid
  • Onhandig klepje op oplaadstation
  • Duur

Mooi materiaal en dito geluidskwaliteit…als je tenminste door de vele onderbrekingen in het signaal nog zin in luisteren hebt. Alle bluetooth tips van internet en de B&W site gevolgd, maar er is geen navolgbaar patroon in de vele vele onderbrekingen. Verschillende telefoons en iPad geprobeerd. Zelfs met ipad stil zittend in bed haperingen! De ondersteuning vanuit B&W is nul. 4 supportverzoeken en niet een keer gereageerd!

Update 06.12.21
Inmiddels heeft BenW contact gelegd en zijn de verstoringen verholpen. Nu met ook andere telefoon kan ik weer genieten zonder onderbrekingen. Komt heel af en toe nog voor bijv bij het afdekken van de BT zender van het toestel.

Heb jij ook een Bowers & Wilkins PI7 (Zwart)?

B&W is eind vorig jaar overgenomen en ze hebben de integratie niet goed op orde. Wil je geholpen worden, dan moet je het supportnummer bellen.

Dat heeft bij mij uiteindelijk de doorslag gegeven en geleid tot daadwerkelijke service.

Ik heb nu overigens nu ruim een week de Pi7s. Ik ervaar de door jou genoemde issues niet. Sterker nog de connectie is meer dan prima. Ik kan eenvoudig het hele huis door zonder de connectie te verliezen.

Een nieuwe set doppen moet voor jou het probleem wel oplossen.

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.