ASUS ROG Strix LC 360 White Edition Review

jer_sgNewbie 11 juni 2021, 198 views Product gekocht

ASUS ROG Strix LC 360 White Edition

Makkelijk in elkaar te bouwen, goede rgb en fans, verbeterd koeling over een single fan cpu cooler, heel erg modulleer en gewoon een heel goed product

Pluspunten

• Goede kwalitiet
  • makkelijk inelkaar te zetten
  • Mooie rgb
  • Goede temperatuur

Minpunten

• Heeft een ARGB adapter nodig voor fans als je mobo het niet ondersteunt

Koelvermogen Score: 5
Geluidsproductie (max) Score: 4
Geluidsproductie (min) Score: 5
Gisteren deze cooler gekocht voor mijn computer en dezelfde dag in elkaar gebouwd, met weinig moeite in elkaar gezet, enigste probleem was dat hij niet boven in mijn kast paste maar dat is niet de schuld van het product zelf en dit was ook al makkelijk optelossen want het product is heel erg modulleer en makkelijk inelkaar te bouwen en aan te passen, Ik merk een verschil van 10 graden minder cpu hitte wat gewoon heel goed is, de fans en rgb zijn ook beide heel erg goed, aangezien de fans weinig geluid maken en goede koeling geven het enigste waar je wel rekening mee moet houden is dat je misschien een ARGB adapter nodig heb als je moederboord het niet ondersteunt.

Heb jij ook een ASUS ROG Strix LC 360 White Edition?

Tip van een fellow Tweaker: monteer je radiator even ondersteboven, met de tubes aan de onderkant :)

Zie ook: https://www.youtube.com/watch?v=BbGomv195sk