Nokia Streaming Box 8000 8GB

€ 81,29
Specificaties WiFi • 8GB - Bekijk alle specificaties

Nokia Streaming Box 8000 8GB Review

bitjeverkeerd 11 juni 2021, 1.371 views Product gekocht

Nokia Streaming Box 8000 8GB

Ik heb deze tv box gekocht als vervanging van mijn Xiaomi mi tv box. In tegenstelling tot de Xiaomi kan de Nokia wel NL ziet afspelen zonder vast te lopen. De Nokia heeft ook een ethernetaansluiting dus geen geklooi meer met usb adapters.

Pluspunten

• Ethernetaansluiting
  • Fijna afstandsbediening
  • NL ziet werkt
  • Voelt degelijk aan
  • Betaalbaar

Minpunten

• Nog niet gevonden

Geluidskwaliteit Score: 3
Tijdens opstarten hoor je de Nokia tune, net als vroeger op je telefoon, hoe leuk is dat :)

Heb jij ook een Nokia Streaming Box 8000 8GB?

Uit pure nieuwsgierigheid, op wat voor TV (merk en model), is de box nu aangesloten?
Een 39 inch Panasonic led tv van een paar jaar geleden. Dus niet echt hi-end en naar huidige maatstaven vrij klein. Hoe het beeld dus is op een grotere moderne tv kan je dus niet vertellen.
Ik had deze reactie over het hoofd gezien (omdat je niet direct op mij gereageerd hebt), maar je reactie verklaard wel waarom je diverse "problemen" met deze box niet hebt op jouw type TV. Zou dat een 4k/HDR model zijn dan loop je ineens tegen andere zaken aan waar jij nu geen last van hebt.

Dank voor de opheldering.