1 review

Harman Kardon FLY TWS (Zwart)

€ 97,77
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Harman Kardon FLY TWS (Zwart) Review

ebongersNewbie 11 juni 2021, 1.459 views Product gekocht

Harman Kardon FLY TWS (Zwart)

Geweldige geluidskwaliteit, design en communicatie.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit
  • Afwerking (design)
  • IPX5 classificering
  • Verbindingskwaliteit (snel schakelen)
  • Noice cancelllng
  • Telefoongesprekken (wind/geluids reductie)
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Ambient aware

Ik gebruik de oordopjes nu al enkele maanden en ze zijn geweldig! Verbinden werk soepel en snel tussen verschillende apparaten, voor mij heel belangrijk omdat ik ze vooral tijdens het werken gebruik. Ik schakel dan moeiteloos tussen vergaderingen, telefoongesprekken en muziek luisteren.

De geluidskwaliteit is zoals je van Harman/Kardon mag verachten, subliem! De app is prettig en je kunt veel zelf instellen.

Telefoongesprekken/vergaderingen gaan erg goed, ik ben goed verstaanbaar ook als ik een wandeling maak en het waait of wanneer er auto's langskomen. (denk aan dat geluidsniveau, harde wind krijgt de software niet verwerkt. Fietsen en bellen gaat bijvoorbeeld niet met wind tegen).

Ik lees veel opmerkingen dat de dopjes niet goed in de oren zouden zitten. Ik kan niet zeggen dat ik daar last van heb. Je moet ze wel indoen volgens de instructie en ik denk dat het daar bij veel mensen mis gaat. Zelfs met sporten (fitness) blijven ze goed zitten. Uiteraard moet je niet overdrijven, koop dan gewoon sport dopjes!

Ambient aware werkt niet echt, dat klinkt hetzelfde als wanneer het uitstaat. Talktrue werkt wel goed!

Zelf heb ik geen last van de beperkte accucapaciteit (in vergelijk met concurenten), Ik stop ze wanneer ik ze niet gebruik in de case en die is altijd opgeladen. Ik ben wel benieuwd hoe de dopjes het vol gaan houden wanneer reizen weer mogelijk en ik lang in het vliegtuig zou zitten.

Ik heb de dopjes vergelijken met de Apple airpods 2019 & pro (door vrienden in gebruik). En Fly's zijn zeker beter dan de Airpods 2019 en is qua geluidskwaliteit misschien zelfs beter dan de Airpods pro, qua functionaliteit zie je toch dat duurdere dopjes meer "luxe" opties hebben.

De opties voor de touch bediening, die overigens erg goed werkt wanneer je de combo's kent, zijn vrij in te stellen. Een mooie toevoeging zou zijn wanneer deze ook de optie geven om te muten/unmuten in meetings. Maakt het wandelend vergaderen helemaal hands-free.

Heb jij ook een Harman Kardon FLY TWS (Zwart)?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.