Antec MX-100 Zwart Review

ArawnofAnnwn 26 augustus 2010, laatste update op 26 augustus 2010, 278 views

Antec MX-100 Zwart

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• hoge uitval bij mij
  • problemen met landurig aan staan

Kwaliteit voeding Score: 3
Dit is een korte review, maar geeft een kijk op de problemen die ik ben tegen gekomen.

Vorig jaar heb ik 6 van deze behuizingen gekocht. Van deze 6 zijn er 5 defect. Deze doen geheel niets meer.

Een probleem dat ik verder heb gemerkt bij alle behuizingen toen ze het allemaal nog deden, was dat ik regelmatig de externe schijf uit en aan moet zetten voordat deze weer benaderbaar is, als deze constant aan staat. Daar is deze dus niet geschikt voor. Dit is ook een reden voor mij om niet een positieve beoordeling te geven.

Ik neem de schijven nooit mee, en staan naast elkaar met ruimte ertussen in een open kast, waardoor deze voldoende gekoeld horen te zijn. Daarnaast zitten er Western Digital Green schijven in (van 1 tot en met 2 TB), en de behuizingen worden ook niet warm. De behuizingen staan niet in de zon in een koele ruimte, en bij controle word de behuizing niet warmer dan 25 graden onder load. Alsnog zijn 5 behuizingen kapot gegaan.

Heb jij ook een Antec MX-100 Zwart?