Skagen SKT3102 Rosé Goud (Zwart)

Niet beschikbaar
Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Skagen SKT3102 Rosé Goud (Zwart) Review

Pris_1989Newbie 7 juni 2021, 52 views Product gekocht

Skagen SKT3102 Rosé Goud (Zwart)

Mooi horloge, analoog design maar toch helemaal van deze tijd. Bevat alle noodzakelijke functies die je van een smartwatch zou willen.

Pluspunten

• Mooi design
  • Alle noodzakelijke functies
  • Batterij gaat lang mee

Minpunten

• Geen touchscreen

De allereerste indruk bij het "unboxen" is wauw, ziet er uit als een "gewoon" horloge. Normaal klokwerk en een fijn horlogebandje. Niet zo'n high-tech apparaatje met plastic/kunstof bandje. Daarnaast zit er een oplader bij die heel gemakkelijk op de achterkant van het horloge kan worden geplaatst. Om het horloge via een stopcontact op te kunnen laden moet je wel zelf een stekker aanschaffen (of die van je telefoon of tablet gebruiken). De handleiding die erbij zit is erg beknopt en geeft je eigenlijk alleen info over het instellen en opladen van het horloge. Wel staat er een link vermeld waarbij je meer info kan vinden over het gebruik van het horloge (let wel op, sommige info lijkt vrij algemeen en niet specifiek van toepassing op dit model). Het downloaden van de bijbehorende app en het instellen van het horloge gaat eigenlijk vrij makkelijk. Daarna kun je lekker rustig rommelen in de app om je horloge in te stellen zoals jij dat wil (achtergrond, functies op wijzerplaat etc). Ik heb het horloge nu een week in gebruik en hij bevalt uitstekend. Heb het horloge tussentijds nog geen enkele keer hoeven opladen, wat ik echt een enorm pluspunt vind. Ook de verbinding met mijn mobiel is perfect. Via het horloge kun je alle statussen bekijken (stappen, meldingen, hartslag, weerbericht etc). Vooral de stappenteller en hartslagmeter gebruik ik vaak. En via de app kun je alles gemakkelijk in een overzicht, en nog uitgebreider, bekijken. Als je op het horloge een wandel workout start (en je telefoon ook bij je hebt), kun je dus de afgelegde route zien. Helemaal top! Ik ben zeer tevreden. Echt een aanrader voor iedereen die een horloge wil wat er uitziet als een gewoon horloge maar dan wel met moderne functies. Ik draag het horloge elke dag. Omdat het eruit ziet als een regulier horloge staat het ook overal bij en kun je het overal naar toe dragen.

Heb jij ook een Skagen SKT3102 Rosé Goud (Zwart)?