1 review

Nedis KBMC100 (Qwerty US) Zwart

€ 14,95
Specificaties Bedraad Qwerty - Bekijk alle specificaties

Nedis KBMC100 (Qwerty US) Zwart Review

mflameling 7 juni 2021, 72 views Product gekocht

Nedis KBMC100 (Qwerty US) Zwart

Lekker in gebruik, veel functionaliteit, maar totaal niet slijtvast.

Pluspunten

• Lekkere toetsaanslag
  • Aparte multimedia toetsen
  • Goedkoop

Minpunten

• Letters slijten extreem snel weg
  • Muistoets wordt snel lam

In eerste instantie was ik erg tevreden over dit toetsenbord met muis. Beide hebben een lekkere toetsaanslag.
De muis werkt zonder mat, wat erg lekker is als je soms de muis op een andere plek wil hebben. Het muiswieltje scrollt lekker.
Toetsenbord heeft uitklapbare pootjes, wat ik prettig vind. De multimedia toetsen aan de zijkant vind ik prettig bereikbaar (bovenop vind ik lastig in gebruik). Het toetsenbord heeft ook een AltGr toets wat makkelijk is voor speciale karakters.
Na circa 2 weken gebruik was ik al wat minder tevreden omdat mijn E en S begonnen te vervagen. Later zijn ook nog de A, D, C en V weggesleten. Dat is erg irritant voor mensen die niet blind kunnen typen. Ik had liever een paar euro extra betaald voor wat betere verf.
De toetsen zijn niet makkelijk vervangbaar, dus ik moet nu zoeken naar goede olieverf om de letters er weer opte schilderen. Hierom raad ik het toetsenbord toch af voor andere kopers.

Heb jij ook een Nedis KBMC100 (Qwerty US) Zwart?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.