Skagen SKT3100 Rosé Goud (Rosé Goud)

€ 199,-
Specificaties Android, iOS compatibel - Bekijk alle specificaties

Skagen SKT3100 Rosé Goud (Rosé Goud) Review

shivasquadNewbie 7 juni 2021, 52 views

Skagen SKT3100 Rosé Goud (Rosé Goud)

Perfect horloge voor wie niet van de sportieve uitstraling van een smartwatch houdt.

Pluspunten

• App
  • Elegante uitstraling
  • Verstelbare bandjes

Minpunten

• Bediening

Ik was al lang op zoek naar dé perfecte smartwatch, maar ik vond de standaard smartwatches steeds een veel te sportieve uitstraling hebben. Hoewel ik erg tech savvy ben, moet het er wel nog altijd goed en elegant uitzien. Mijn nieuwe horloge van Skagen voldoet dan ook volledig aan mijn verwachtingen. De roségouden look is zo mooi en ik hou van de klassieke uitstraling van het horloge. Met 1 beweging zie ik steeds het weer, mijn hartslag, en het weinig aantal stappen dat ik op een dag zet. Hoewel deze stappenteller niet altijd even nauwkeurig is, geeft het je wel een mooi beeld over je dagdagelijkse activiteit. Ook mijn notificaties kan ik steeds goed in de gaten houden met slechts 1 druk op de knop. Een andere functie die ik erg vaak gebruik is de slaapanalyse via de app. Het is erg handig om zwart op wit te zien hoe lang en hoe goed ik slaap. Ik ben me veel bewuster van het feit dat ik wat eerder moet gaan slapen nu. Wat ook handig is is de workout-modus. Hoewel je heel wat knopjes moet indrukken om deze te vinden, is het wel fijn om je workout te analyseren. Daarnaast heb ik best fijne polsen waardoor ik vaak moeite heb met het op maat stellen van horloges of armbanden. Gelukkig kan je hier je bandje precies op je eigen maat instellen. Het heeft even geduurd vooraleer ik het met mijn geklungel op mijn maat kreeg, maar het is gelukt! Uiteraard is het jammer dat er een aantal smartwatch-functies niet beschikbaar zijn op dit horloge, maar daar ben ik wel bewust van. Over het algemeen dus een heel fijn horloge dat er goed uitziet en toch de basisfuncties biedt die je verwacht als je van technologische snufjes houdt. De complimentjes vliegen me rond de oren!

Heb jij ook een Skagen SKT3100 Rosé Goud (Rosé Goud)?