ASUS ROG Keris Wireless

€ 68,89
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting Bluetooth muis en 16.000dpi sensor - Bekijk alle specificaties

ASUS ROG Keris Wireless Review

Rolo1977 7 juni 2021, 106 views Product gekocht

ASUS ROG Keris Wireless

Wat een prettig en lichte muis! No bells and whistles... En nog beter: geen rubbere coating

Pluspunten

• Licht
  • Prettig in de hand
  • No bells and whistles
  • Geen rubbere coating
  • 2.4GHz
  • Bluetooth
  • extra muisknoppen meegeleverd

Minpunten

• prijs?

Ik heb gigantisch lang getwijfeld welke muis ik als opvolger van mijn Corsair Corsair M65 pro wilde hebben. Vele vragen: draadloos/bedraad, met/zonder RGB? In ieder geval wist ik dat ik geen rubberen coating of onderdelen wilden hebben en als het draadloos werd met USB-C connector. Dan vallen dus al heel veel muizen af...

Dan heb je ook nog te maken met de trend van de laatste jaren, alle muizen moeten zo licht mogelijk zijn... Daar had ik nog geen ervaring mee dus na veel lezen, reviews bekijken. Kwam ik uit op de Asus ROG Keris Wireless muis, specs die lijken te kloppen en geen onnodige dingen (100 knoppen en LEDs) die de gemiddelde gebruiker toch nooit gebruikt.

Dus tijdens een actie bij Alternate deze muis besteld en dan tijdens het uitpakken blijkt het echt een super muis te zijn. Extra knoppen en skid pads die je zelf kan uitwisselen en waarmee je de levens duur echt kan verlengen.
Dan de eerste keer dat je de muis beet neemt... het is even wennen zo licht maar dan gebruiken, in een woord: heerlijk. Met mijn medium handen is de muis precies groot genoeg en je glijd met dit gewicht echt over je muis-/keyboard-mat. Uiteraard kan ik niets zeggen over hoe de muis zich zal gedragen over de komende jaren, alleen tijd zal dat uitwijzen. Maar het feit dat er geen rubberen coating en of onderdelen aan de muis zitten, geeft wel hoop op een langdurig leven. Een leuke en touch is dat je zelf ook de zij-knoppen kan vervangen door grijze en roze knoppen (of mixen), een leuke persoonlijke touch!

Ik ben erg te speken over deze muis en kan hem volmondig aanbevelen, later zal ik nog wat foto's toe voegen.

Heb jij ook een ASUS ROG Keris Wireless?