Bowers & Wilkins A7

Specificaties Hifi-set - Bekijk alle specificaties

Bowers & Wilkins A7 Review

Rabuto 6 juni 2021, laatste update op 26 november 2021, 156 views Product gekocht

Bowers & Wilkins A7

ideaal, klein van formaat groot in geluid

Pluspunten

• Klein qua formaat
  • Ruimtelijk geluid
  • Strak onopvallend design
  • Diepe bas (smaak gevoelig, voor sommige wellicht te)

Minpunten

• Geen updates meer
  • Fragiele afstandsbediening

Geluidskwaliteit Score: 5
Sinds een half jaar in bezit, nieuw gekocht.
Stond als winkeldochter in de aanbieding, voor €299.
Ter vervanging van mijn stereo setup (Cambrigde audio Azur 340A met BNS EX-35 boxen met Argon BT streamer)
Ik luister mijn muziek via een streamingdienst, dus echt hifi geluid is niet mogelijk. Eerst via Apple music, nu via Spotify.

Omdat mijn manier van muziek luisteren veranderd is, niet meer op een plek, waar het stereo beeld ideaal is, maar soms onder de linkerbox, dan weer bij de rechter, was ik op zoek naar wat anders.
Zo ben ik bij de B&W A7 uitgekomen.
Heb deze eerst uitgebreid in de winkel beluisterd, met diverse muziek soorten.
Heb er nog geen moment spijt van gehad, natuurlijk is de muziek niet zo ruimtelijk als met mijn oude setup (als je op de juiste plek zit), het geluid komt wel mooi ‘los’.
Het contact maken gaat snel en zonder problemen met Airplay. Weet niet of het mogelijk is met Android contact te maken. Hier in huis iPhones en iPad.

Het apparaat zelf is bekabeld aangesloten op het netwerk.
Het geluid is vol en diep, zeker voor zo’n klein kastje.
Ik luister naar veel verschillende muziek soorten, via Spotify.
De hoge, midden en lage tonen vind ik mooi in balans.
Het geluid wordt niet ‘wollig’ ook niet als het volume omhoog gaat.
Ik ben geen audiofiel, maar erger me wel aan slechte geluidskwaliteit.
Hier heb ik me nog geen moment geërgerd, ik heb ook een Sony SRS-XB33, dat geluid vind ik eigenlijk best wel tegenvallen. Maar goed geluid is erg persoonlijk.

Overal in de huiskamer klinkt het mooi ruimtelijk.
De box staat centraal in de huiskamer.
Zou zelf nooit meer iets anders willen

Heb jij ook een Bowers & Wilkins A7?