Trust Taxon QHD Webcam

€ 52,90
Specificaties 1280x720 (HD), 1920x1080 (Full HD), 2560x1440 (Quad HD) resolutie met microfoon - Bekijk alle specificaties

Trust Taxon QHD Webcam Review

martinlinNewbie 4 juni 2021, 334 views Product geleend

Trust Taxon QHD Webcam

Prima camera. Goede toevoeging aan mijn thuiskantoor.

Pluspunten

• Wijd beeld
  • Prima geluid

Minpunten

• Heel erg wijd beeld

Design & bouwkwaliteit Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 4
Sinds een week of twee heb ik dit apparaat in gebruik. In deze coronaperiode, zit ik een heel groot deel van de tijd achter mijn bureau te vergaderen.

En ik moet zeggen dat ik erg te spreken ben over deze camera.

Door het wijde beeld ben ik niet meer alleen een heel groot pratend hoofd. maar is er ook een stuk omgeving te zien. Dat is ook meteen het nadeel. Het beeld is dusdanig wijd, dat ik mijn werkkamer moest opruimen, omdat de spullen van een recente verbouwing in beeld kwamen.

Het geluid vind ik goed. Volgens mijn collega's ben ik goed te horen. En ook in de opnamen van Google Meet sessies, kan ik mezelf uitstekend verstaan.

Al met al is dit een erg prettige toevoeging aan mijn thuiskantoor. Ik heb het ding in bruikleen. En vind het jammer dat 'ie straks weer terug moet.

Heb jij ook een Trust Taxon QHD Webcam?

Ik ga niet beweren dat een ontwerp uniek moet zijn, maar dit is een rip-off van een Logitech BRIO 4k. Trust ziet denk ik ook zichzelf niet als een volwaardig merk, want anders zou dit niet nodig zijn.

Ik denk uit dezelfde chinese fabriek als deze QHD webcam van 26 euro: