Trust GXT 241 Velica USB Streaming

€ 49,99

Trust GXT 241 Velica USB Streaming Review

cgmpeters 3 juni 2021, 240 views Product geleend

Trust GXT 241 Velica USB Streaming

goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• hoge kwaliteit
  • mooi geluid
  • mooi design
  • gemakkelijk te installeren

Minpunten

• het is even een leerproces om de instellingen goed te krijgen

Geluidskwaliteit Score: 4
Ik heb onlangs deze microfoon mogen testen. De microfoon wordt geleverd in een stevige doos, dit is bij vele elektronica producten niet het geval, dus dit vond ik al een pluspunt. Het installeren verliep makkelijk volgens de instructies. Het is fijn dat het zowel op een pc als op een laptop is te gebruiken middels een usb aansluiting.

Gaandeweg de tijd dat we deze microfoon gebruiken, raakten we er steeds meer gewend aan en wisten we de instellingen steeds beter toe te passen en bij te stellen. Bijvoorbeeld hoe je de omgevingsgeluiden filtert en een goede kwaliteit opname kan maken.
Het is een pluspunt dat het gebruik gemakkelijk is zodat mijn zoon dit ook gauw onder de knie had. Die zit momenteel echt in een game fase, waarbij ze bijvoorbeeld het gamen onderling communiceren. Hij is ook groot fan van game vloggers en is dit nu zelf aan het ontdekken. Het materiaal is van degelijke kwaliteit en mooi design, dit staat stoer volgens mijn zoon. Doordat de verkoopprijs van deze microfoon niet duur is, vind ik dat je kan spreken van een goede prijs-kwaliteit verhouding.

Heb jij ook een Trust GXT 241 Velica USB Streaming?