Trust Ozaa Zwart

€ 26,99
Specificaties Radiogestuurde muis en 2.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Trust Ozaa Zwart Review

FMG1994Newbie 2 juni 2021, 195 views Product gekregen

Trust Ozaa Zwart

Top muis! Werkt snel, is super makkelijk te installeren en met een volle accu kan ik heel de week vooruit voordat ik 'm weer moet opladen. Wel vindt ik de muis wat aan de grote kant, maar eenmaal ik gebruik wen je er wel aan.

Pluspunten

• accu
  • snel
  • makkelijk te installeren

Minpunten

• groot formaat

Heb jij ook een Trust Ozaa Zwart?