1 review

EZDIY-FAB 5V ARGB GPU Support Stand

Specificaties Soort casemod: GPU Support Bracket - Bekijk alle specificaties

EZDIY-FAB 5V ARGB GPU Support Stand Review

Negakinu 2 juni 2021, laatste update op 30 augustus 2021, 109 views Product gekocht

EZDIY-FAB 5V ARGB GPU Support Stand

Mooie, solide ARGB GPU stand die volledig gemaakt is van aluminium. De voet heeft een zeer sterke magneet, waardoor hij stabiel in mijn kast staat. De "armpjes" zijn traploos verstelbaar, en vergrendelbaar met een schroef. Tevens kun je hem 5v doorlussen door de meegeleverde splitter kabel. Mooi diffuus licht ook!

Pluspunten

• Zwaar en solide, geen plastic rommel
  • Vinyl pads op de armen zodat de GPU niet bekrast
  • Mooi, zeer diffuus ARGB licht
  • Sterke magneet in de voet
  • Strakke, slanke vormgeving
  • werkt goed met RGB software als Mystic Lights. aRGB animaties zijn clean en vloeiend

Minpunten

• 26cm hoog, dus minder geschikt voor kleine kasten
  • Past bij mij niet aan de kopse kant van de GPU want mijn AIO zit front-mounted en in de weg.
  • De prijs, misschien? €24 incl. verzenden betaald

Heb jij ook een EZDIY-FAB 5V ARGB GPU Support Stand?