1 review

Vonyx CMS300B

€ 65,-

Vonyx CMS300B Review

thomasvankleef 27 mei 2021, laatste update op 27 mei 2021, 432 views Product gekocht

Vonyx CMS300B

Voor thuiswerken is dit ding perfect. Zuiver en door cardioide design is mijn mechanische toetsenbord niet te horen :D. 1e opzet was direct prima. Geen driver poespas nodig, werkt direct.

Pluspunten

• Plopfilter
  • Shockmount
  • Plopkap
  • Microfoon assen zijn in alle richtingen draaibaar.
  • Arm + bureaubevestiging
  • 4 klittebandjes om de usb kabel netjes te kunnen bevestigen aan de arm.
  • Voor alle extras is de prijs erg goed
  • Uitstekende geluidskwaliteit voor thuiswerken en discord.

Minpunten

• Metaal van de arm lijkt wat dun, maar als er geen gekke dingen gebeuren zal het vast goed komen.
  • Usb kabel had wat langer gemogen, als je naast de lengte van de arm nog 2 meter moet dan is het niet lang genoeg. (na arm is er nog ruwweg 1 meter over oid.

Geluidskwaliteit Score: 5
Ik zocht een goedkope microfoon voor thuiswerken en gamen via discord.

Doel was een microfoon te vinden met de juiste richtkaraktiristiek (cadioid) zodat mijn stem hoorbaar is maar mijn luide mechanische toetsenbord niet te horen is.

Werkt absoluut perfect. Hangt boven mijn toetsenbord waarbij de microfoon schuin naar mijn hoofd staat gericht. Beetje vreemde opzet wellicht, maar ik heb een plankje boven mijn monitor waar de arm aan kan.

Zonder verder dingen in te moeten stellen hoor ik mijzelf al direct zuiver en hoor ik geen enkele toetsaanslag :D.

Heb jij ook een Vonyx CMS300B?