TP-Link USB 3.0 Hub met 7 aansluitingen UH700

€ 31,15
Specificaties 7-poorts USB 3.0 hub - Bekijk alle specificaties

TP-Link USB 3.0 Hub met 7 aansluitingen UH700 Review

Raan7 27 mei 2021, 574 views Product gekocht

TP-Link USB 3.0 Hub met 7 aansluitingen UH700

Deze USB hub anderhalf jaar geleden gekocht. Ik kan me niet vinden in de reviews hieronder! Mijn ervaring is dat de Hub echt altijd werkt gewoon, zelfs na meerdere BIOS-updates en meerdere Power Cycles. Hij doet het gewoon 'echt' altijd. I

Pluspunten

• Werkt altijd, in mijn geval
  • Fast charge poorten zijn echt snel met laden
  • Voeding benodigd voor de volledige snelheid
  • Goede connectivity
  • Veel aansluitingen voor die prijs en allen USB 3.0
  • USB 3.0 op alle poorten ook in combinatie van deze!

Minpunten

• Onlogisch plaatsing van de IO USB kabel en voeding
  • Behuizing is snel beschadigd door alleen maar een hub te zijn
  • Grote lompe voedingsblok

Features Score: 3

Hij doet het gewoon 'echt' altijd.

Ik heb er 2 muismatten, muis, joysticks, WiFi dongle & geluidskaart op aangesloten en af en toe laad ik de telefoon op de daarvoor bestemde gele "fast charge" poorten. Het werkt altijd, in mijn geval, niks geen uitval of connectiviteits problemen.

#01: De bijgeleverde voedingsadapter is tamelijk groot, maar gaat bij mij ook al anderhalve jaar mee en staat 24 uur per dag aan, net als de computer.

#02: Hub is niet zo goed weg te werken aangezien de IO kabel naar de computer aan de andere kant van de Hub bevind en deze dus daadwerkelijk moet worden aangesloten. En logisch dus dat je aan twee kanten 2 of meerdere kabels eruit hebt lopen. Waardoor dus eigenlijk de hub op 1 zijkantje en/of achterkantje moet staan/geplakt worden, niet echt zo logisch en fijn. An fin.

Heb jij ook een TP-Link USB 3.0 Hub met 7 aansluitingen UH700?