1 review

€ 139,90
Specificaties Joystick, Throttle voor de PC - Bekijk alle specificaties

Thrustmaster Civil Aviaton (TCA) Officer Pack AIRBUS Edition Aluminium, Blauw, Zwart Review

Mellowlynx 26 mei 2021, 261 views Product gekocht

Mooie set van Thrustmaster en zeker de MSRP waard. Is makkelijk in te stellen en vereist geen drivers die telkens gestart moeten worden.

Pluspunten

• Integratie met MSFS 2020

Minpunten

• Samen met de add-on best prijzig

Mooie set van Thrustmaster en zeker de MSRP waard.

In mijn jongere jaren vloog ik af en toe met alleen een basic Joystick en dat ging allemaal prima.
Met de komst van MSFS 2020 wilde ik wel weer in het dal van de flightsim springen.

Deze Thrustmaster is (in game) makkelijk in te stellen na eigen wens.
Ik zelf had wat knoppen aangepast, maar deze zijn onderhand weer naar de originele setting terug,
omdat de throttle-quadrant add-on die knopen zelf heeft.

Het sturen met de Joystick vind ik vele malen fijner dan met paddels.
En dat vind ik in dit geval belangrijker dan realiteit.

De montage mogelijkheid ook wel makkelijk, alleen de Flying clamp was voor mij geen optie, dus heb ik maar 4 gaten in me bureau geboord om de stick en quadrant stevig te kunnen bevestigen.
En met de desk pad van Linus (LTTSTORE.COM) zie je er niks van als ik niet vlieg.

Al met al wordt het samen met de throttle-quadrant add-on best prijzig.

Heb jij ook een Thrustmaster Civil Aviaton (TCA) Officer Pack AIRBUS Edition Aluminium, Blauw, Zwart?