Thermaltake Soprano VB1000BNS Zwart Review

Dabo785 2 juni 2006, 237 views

Thermaltake Soprano VB1000BNS Zwart

Pluspunten

• stille kast
  • degelijke uitstraling, glans maar toch niet kitsch
  • goede koeling, 3 fans
  • ruim van binnen

Minpunten

• zwaar

Heb de kast gekocht omdat hij er erg gaaf en strak uitziet, bovendien heeft hij een goede koeling. Bij het bouwen van mijn nieuwe pc wilde ik graag overstappen naar zwart en degelijk. hij staat immers in de woonkamer.

Wat mij opviel was dat de handleiding erg uitgebreid en duidelijk is.

Hiervoor had ik een coolermaster kast waar erg weining ruimte aanwezig was om drives toe te voegen. Deze kast is wel iets groter, en de indeling is veel ruimer.

Het deurtje aan de voorkant voelt erg stevig aan.

De kast is erg stil maar wel redelijk zwaar.

Heb er een Enermax voeding ingezet, dat ging overigens vrij eenvoudig met behulp van een schroevendraaier.

De kast staat niet gelijk op de vloer, er zitten 4 poten onder waardoor de stof er niet bij komt.

Heb jij ook een Thermaltake Soprano VB1000BNS Zwart?