Philips 328P6VUBREB Zwart

€ 586,11
Specificaties 31,5" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • VA • 4ms - Bekijk alle specificaties

Philips 328P6VUBREB Zwart Review

Brunniepoo 26 mei 2021, 91 views Product gekocht

Philips 328P6VUBREB Zwart

Deze Philips-monitor doet wat het moet doen: goed beeld geven. De extra's vallen echter wat tegen.

Pluspunten

• Groot!
  • Beeld is prima
  • Makkelijke montage

Minpunten

• USB-C hub onhandig in het gebruik
  • Bij pivot-stand zitten de kabels in de weg
  • Menu werkt niet echt fijn

Het is even wennen, zo'n 32"-monitor, maar daarna wil je nooit meer een kleinere. Films kijken, gamen en in meerdere schermen tegelijk werken wordt er allemaal een stuk fijner op.

Dat wil natuurlijk niet zeggen dat het per se déze monitor moet zijn. Deze Philips is namelijk een prima scherm, maar wel een die toch wel wat kleine minpuntjes heeft. De grootste tegenvaller voor mij is de usb-c hub. Is in principe best handige functionaliteit, maar er lijkt verder niet echt over nagedacht. De bijgeleverde usb-c kabel klemt namelijk vreselijk slecht, en valt onder zijn gewicht soms al naar beneden. Daarnaast is het leuk dat je usb-apparaten op je monitor aan kunt sluiten, maar in de praktijk kom je daar knap lastig bij, tenzij je scherm gaat draaien, en dat is met zo'n groot scherm nou weer niet zo handig. Mijn vorige monitor (Dell) had de usb-aansluitingen aan de zijkant en dat werkte veel handiger.

Zo zijn er nog wel een paar andere minpuntjes. Het staat het gebruik van de monitor geenszins in de weg, maar achteraf had ik misschien toch een iets goedkopere monitor zonder die extra's gekozen. Ik kocht namelijk deze monitor namelijk vanwege de goede recensies én omdat het de enige was die aan al mijn wensen voldeed. Op papier dan.

Heb jij ook een Philips 328P6VUBREB Zwart?