ASUS TUF Gaming B560-PLUS WIFI

€ 165,-
Specificaties Socket 1200 • ATX • Intel B560 chipset - Bekijk alle specificaties

ASUS TUF Gaming B560-PLUS WIFI Review

TWCRay 22 mei 2021, 146 views Product gekocht

ASUS TUF Gaming B560-PLUS WIFI

Top moederbord, makkelijk in te bouwen met duidelijke instructies. WiFI is zeer stabiel.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Goede WiFi
  • Easy to build

Minpunten

• Geen gevonden

Afgelopen week een game PC samengesteld. Voor het moederbord had ik eerst een goedkopere keuze met losse WiFi gekozen, maar op aanraden voor de Asus TUF B169-plus gegaan. Deze samen met alle andere componenten bij Megekko besteld en een dag later kon ik beginnen met bouwen. Aangezien ik een complete n00b ben heb ik met hulp van internet, de gebruiksaanwijzing en een maat op afstand het moederbord voorzien van alle andere componenten. Handleiding was hierbij erg duidelijk en alles verliep soepeltjes. Moederbord is mooi afgewerkt, alles was duidelijk. Past ook supermooi in mijn kast

Heb jij ook een ASUS TUF Gaming B560-PLUS WIFI?

Vraag & Aanbod

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.