1 review

LG 32LM6380PLC Wit

€ 308,-
Specificaties 32" • Full HD • LCD • HDR • 1 tuner - Bekijk alle specificaties

LG 32LM6380PLC Wit Review

Pimmuz 22 mei 2021, 483 views Product gekocht

LG 32LM6380PLC Wit

Zocht een kleinere Tv voor op zolder in mijn game/tv hoekje nou dat bleek een ware speurtocht te worden.

Pluspunten

• Mooi beeld voor die prijs
  • 3HDMI aansluitingen ipv 2 bij de concurrentie
  • Soepel connectivity met andere apparatuur

Minpunten

• Witte behuizing maar ja kunt niet alles hebben
  • Geluid ook dat is bekend bij dit soort tv's

Eerst de Samsung UE32T5300C aangeschaft bij KameraExpress gezien het feit dat ik al een Samsung soundbar had de HW-K360. Deze soundbar is alleen optisch of via Bluetooth aan te sluiten en op mijn oude Samsung UE40H6400AW was dit allemaal geen probleem werkte prima via Tvsoundconnect.

Deze 32inch TV uit 2021 heeft dit dus gewoon niet erg matig van Samsung en buiten dat het beeld is zo slecht alsof ik naar een oude HD ready tv zat te kijken die al 5jaar in gebruik was. Uiteindelijk na contact met de KS van Kameraexpress mocht ik de tv omwisselen voor de LG.

Deze TV geeft naast een super mooi beeld ook nog eens een extra HMDI ingang (3 ipv 2) en hij werkt prima met de Samsung soundbar bizar maar het is wel zo.

Kleine nadeel is het feit dat de behuizing wit is ipv zwart maar goed hij hangt tegen een witte wand dus geen probleem.

Als de TV in de huiskamer moet worden vervangen ga ik zeer zeker voor een LG ipv Samsung en dat zegt wel genoeg :)

Heb jij ook een LG 32LM6380PLC Wit?