Philips 65OLED705 Zwart

€ 1.749,-
Specificaties 65" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Philips 65OLED705 Zwart Review

pat1812 22 mei 2021, 1.835 views Product gekocht

Philips 65OLED705 Zwart

Tv heeft een super mooi scherp beeld. Werkt perfect met mijn Harman Kardon surround set. Google TV ingebouwd werkt ook echt perfect, voor het eerst heb ik mijn Nvidia shield nog niet gemist. Alles werkt soepel en snel. Ik kan hem aanbevelen!

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Google tv
  • Snel
  • Ambilight
  • Mooi design, bijna randloos

Minpunten

• Knoppen op afstandsbediening niet te wijzigen
  • Tot nu toe nog niks kunnen ontdekken

Inbrandgevoeligheid Score: 4

Heb jij ook een Philips 65OLED705 Zwart?

Ik denk dat deze 705 precies gelijk is aan de 805 van 2020 !
Tot welke settings ben je gekomen
Grootste verschil zit in de pixel engine,
bij de 805, P5 AI Perfect Picture Engine
Bij de 705, P5 Perfect Picture Engine
De vraag is of philips hun instap oleds ook met lagere luminance insteld.. zoals lg wel doet met A-serie en ook de B-serie eerder..
Zo staat het wel in de philips spec vergelijker , maar beide GEN 4...

The most interesting thing in Philips 55OLED705 is the inclusion of the fourth generation P5 Pro Perfect Picture processor that allows all technologies to work perfectly.

Heb je een bron dat er 2 versies GEN4 P5 processors zijn ?
Je hebt je versterker via HDMI aangesloten? Wil dit ook nog gaan doen, heb een harman kardon AVR156 met 2 infinity tower speakers . En heb ik de Oled705 55''. Bevalt overigens ook erg goed, veel waar voor z'n geld!
welke muurbeugel heb jij erbij gekocht?
Heb deze TV namelijk ook besteld laatst bij de mediamarkt maar zou het graag willen ophangen
Hey, ik heb een vraagje. Ik filter op 100hz in de PW en deze komt tevoorschijn. Klopt het? Of is alles op 60hz? De website van philips zelf zegt 60hz.
De TV zelf zou 100/120hz moeten aankunnen, echter heeft deze TV slechts HDMI 2.0 poorten ipv 2.1, wat maakt dat je via je aangesloten PC, Xbox, Playstation e.d. maximaal 4K 60fps kunt doorvoeren.
Ok, thnx voor de info. Stel source is 4k60fps. Laat hij dan 60fps zien, of 120fps, maar elke frame 2x?
En wat bij 1080p source?
Ik zou het zo niet met 100% zekerheid durven zeggen, maar het scherm zelf is 4K 100/120hz dus in theorie zou het 4K 60fps/hz signaal kunnen afspelen als 4K 120fps/hz, elke frame dubbel dan inderdaad.
Vraag is echter wat je hier aan hebt in de praktijk, zonder eventuele beeldverbetering vanuit de TV zelf.
En wat bij 1080p source?
Die kan hij via HDMI 2.0 in 120hz/fps ontvangen.

Ik had ook begrepen dat je in theorie ook wel 4K 120hz/fps zou kunnen ontvangen, maar dan moet je een deel van het kleurbereik opgeven.
Dit moet je dan hoogstwaarschijnlijk ook configureren via een programma als custom resolution utlity en werkt dan enkel via PC.
Voor de rest mist deze TV ook VRR, wat hem sowieso al minder geschikt maakt voor high end gaming.
C.q. zoek je een TV waarmee je ook wilt gaan gamen op je PC, ( nieuwste modellen ) Xbox en PS? dan kun je denk ik beter voor iets anders gaan.
Ikzelf heb deze TV aangeschaft en gebruik hem puur voor regulier TV gebruik, Netflix e.d. + zo af en toe de Nintendo Switch ( die sowieso maar tot 1080P 60hz ondersteund en waarbij je ook niets hebt aan VRR )
Ik heb dus daarom ook geen last van de beperkingen van deze TV.
Top, thnx! Hier kan ik wat mee. In principe wordt het gewoon ziggo/netflix etc. Het is erg verwarrend wat allemaal op internet staat. Philips' eigen website zegt namelijk 4k60hz, wat ik begrijp met hdmi 2.0. Maar dat is dus de input kant. En dan hebben ze wel een paneel neergezet die 4k100/120hz aankan. En dit is denk ik dan wat PW aangeeft.
ps. Ik kijk af en toe ook voetbal, daarvoor ben ik dus eigenlijk op zoek. Naar een 100hz+ scherm.

[Reactie gewijzigd door Dabbel op 9 december 2021 18:57]