Philips TAB8405/10

Specificaties Soundbar met 2x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

Philips TAB8405/10 Review

Joris007Newbie 18 mei 2021, 660 views Product gekocht

Philips TAB8405/10

Prima soundbar met veel mogelijkheden, Philips app is waardeloos

Pluspunten

• Kwaliteit en afwerking

Minpunten

• App van Philips

Geluidskwaliteit Score: 4
Aangekocht via een Duitse webshop vanwege €50,- prijsverschil. Installatie aan de tv is erg makkelijk met HDMI ARC. AirPlay werkt ook goed. De Philips app is waardeloos, de soundbar moest eerst ge-update worden voordat de app gebruikt kon worden, kreeg echter steeds een foutmelding tijdens het updaten. Uiteindelijk met de play-fi app wel gelukt, ziet er identiek uit.
Bij meerdere reviews op Amazon stond dat de witte tekst in het midden van de soundbar niet uit te zetten was, dit kan wel met de afstandsbediening en staat ook zo in de gebruiksaanwijzing (is niet bijgeleverd maar makkelijk te vinden op de site van Philips)
Dit is m’n eerste soundbar dus heb niet echt een referentiekader maar vergeleken met de tv ben erg tevreden met de geluidskwaliteit

Heb jij ook een Philips TAB8405/10?

Heb je deze toevallig nog? Het viel mij vandaag ineens op dat de subwoofer alleen maar werkt bij centraal geluid en geluid van links. Bij alleen rechts geluid werkt de subwoofer niet.
Heb het op youtube eens getest met een stereo links/rechts test video, dan merk ik het pas echt. Bij jou toevallig ook zo?
Heb het net even getest, ik heb dit probleem niet, subwoofer werkt zowel bij het linker als rechter kanaal
Heb je deze verbonden met een HDMI kabel of draadloos via PlayFi? Die van mij heb ik draadloos via PlayFi aangesloten op mijn Philips PUS8535 TV.

Zojuist even getest met een HDMI kabel ertussen en dan doet de subwoofer het wel aan beide kanten. Ook via bluetooth en airplay werkt het.

Probleem zal dus wel bij Playfi liggen.
Ik heb het altijd via HDMI verbonden, leek me een iets betrouwbaardere verbinding dan draadloos 😅

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.