Poco F3 5G (6GB intern, 128GB opslag) Zwart

€ 249,-
Specificaties 6,67" • 2400x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

Poco F3 5G (6GB intern, 128GB opslag) Zwart Review

raoullo 18 mei 2021, laatste update op 18 mei 2021, 535 views Product gekocht

Poco F3 5G (6GB intern, 128GB opslag) Zwart

Prima telefoon voor een lage prijs. Mooi scherm, snel, maar oh wat groot en log.

Pluspunten

• Scherm
  • snelheid
  • Accu

Minpunten

• Grootte
  • Face Unlock

Een telefoon met de beste schermprestaties buiten. Ik heb hem altijd op automatische helderheid staan, in de zon zie je het scherm oplichten en opeens heb je helder beeld. ik lees mijn boeken op mijn telefoon en dat kan nu makkelijk. MIUI ken ik al langer en ik heb daar nooit last mee gehad, even wat appjes deinstalleren en andere negeren, that's it.
Snelheid is goed, maar ik had daar met mijn Pixel 3a ook geen last mee, ik heb niet zo'n haast. Maar eerlijk alles start zeer snel op.
De accu is goed, eind van de dag haal ik met gemak. Opladen gaat zeer snel.

Het enige wat mij tegen staat is de grootte, wat een bakbeest. Ik moest snel een telefoon hebben omdat de Pixel het had begeven, ik wist waar ik aan begon (zoon 1 heeft de F1, zoon 2 heeft de F2). Maar waarom dit niet in een net hooguit 6 inch jasje. Ik overweeg echt weer te gaan kijken naar een Pixel 4a of 3a.

Heb jij ook een Poco F3 5G (6GB intern, 128GB opslag) Zwart?