Thermaltake Shark VA7000SWA Zilver Review

olger1024 1 juni 2006, 205 views

Thermaltake Shark VA7000SWA Zilver

Pluspunten

• Over het algemeen een mooi design
  • Goede koeling

Minpunten

• Niet totaal screwless

Over het algemeen ben ik zeer tevreden over deze kast.

Het enige wat ik een groot nadeel van was het installeren van de insteek kaarten. Dit zou namelijk met gemak moeten gaan...nou dus niet zodra je een kaart hebt waar de beugel ook maar een beetje anders van is past dat rotklepje met plastic aanhengsel er niet goed meer op en moest ik het op het eind toch nog met schroeven doen.

Verder wordt er op de site van thermaltake gezegd dat deze case totaal screwless installatie in. Ook dit is niet waar...de Optische drives moesten eerst aan 2 latjes vast worden geschroefd en konden er daarna pas in worden gezet.

Verder ben ik zeer te spreken over de kast en is hij z'n geld wel waard geweest :)

Heb jij ook een Thermaltake Shark VA7000SWA Zilver?