ZTE Axon 10 Pro Blauw

Specificaties 6,47" • 2340x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

ZTE Axon 10 Pro Blauw Review

VlassieNewbie 17 mei 2021, 133 views Product gekocht

ZTE Axon 10 Pro Blauw

Top telefoon voor 350 euro (jaar geleden betaald)

Pluspunten

• Bijna kale Android
  • Zeer snel
  • Helder beeld
  • Heel veel telefoon voor je geld
  • Zeer goede accuduur

Minpunten

• USB aansluiting in auto lukt niet altijd even lekker

Ik ben nu een jaar in het bezit van deze telefoon. Mijn eisen; plug en play, snel, genoeg geheugen, foto's van goed kwaliteit en deze was in de aanbieding op Amazon voor 350 euro. In een impuls gekocht na wat filmpjes op youtube te hebben gekeken. Geen spijt van gehad. De telefoon is zelfs nog nooit vast gelopen. Alles werkt goed, zowel gezichts- als vingerafdrukherkenning. Hoesje kon ik gewoon op AliExpress verkrijgen destijds, net als screenprotector. Nog steeds zeer enthousiast! Kwam erachter omdat ik vandaag wat naar nieuwe telefoons aan het kijken was als nieuwe bedrijfstelefoon.. Ik dacht ik meld het even ;-)

Heb jij ook een ZTE Axon 10 Pro Blauw?