Siemens CP565AGS0 Review

Martin M 16 mei 2021, 256 views Product gekocht

Siemens CP565AGS0

Ik ben er niet kapot van.

Pluspunten

• Geen draaiplateau
  • Groot volume
  • Keramische bodem
  • Veel mogelijkheden/functies

Minpunten

• Bediening
  • Kwaliteit draaiknoppen
  • Te kleine, trage, onverlichte tiptoeten
  • Deur sluit niet gedempt

Het is een degelijk apparaat maar de bediening is omslachtig en onhandig. De tiptoetsen zijn klein, traag en niet verlicht. De draaiknoppen zijn gammel voor zo'n duur apparaat, ze voelen goedkoop aan.

De terugkoppeling is minimaal, er is geen duidelijke intuitieve indicatie dat de oven werkt. Ik heb meer dan eens na een 20 minuten een koude maaltijd aangetroffen: ik had op knoppen gedrukt en was weggelopen maar de oven was niet aan. Nog maar een keer proberen.

Het resultaat stemt wel tevreden. Ik heb alleen nog de oven en magnetronfunctie gebruikt

Heb jij ook een Siemens CP565AGS0?