Siemens CP565AGS0 Review
Ik ben er niet kapot van.
Pluspunten
Geen draaiplateau Groot volume Keramische bodem Veel mogelijkheden/functies
Minpunten
Bediening Kwaliteit draaiknoppen Te kleine, trage, onverlichte tiptoeten Deur sluit niet gedempt
Eindoordeel
Het is een degelijk apparaat maar de bediening is omslachtig en onhandig. De tiptoetsen zijn klein, traag en niet verlicht. De draaiknoppen zijn gammel voor zo'n duur apparaat, ze voelen goedkoop aan.
De terugkoppeling is minimaal, er is geen duidelijke intuitieve indicatie dat de oven werkt. Ik heb meer dan eens na een 20 minuten een koude maaltijd aangetroffen: ik had op knoppen gedrukt en was weggelopen maar de oven was niet aan. Nog maar een keer proberen.
Het resultaat stemt wel tevreden. Ik heb alleen nog de oven en magnetronfunctie gebruikt
De terugkoppeling is minimaal, er is geen duidelijke intuitieve indicatie dat de oven werkt. Ik heb meer dan eens na een 20 minuten een koude maaltijd aangetroffen: ik had op knoppen gedrukt en was weggelopen maar de oven was niet aan. Nog maar een keer proberen.
Het resultaat stemt wel tevreden. Ik heb alleen nog de oven en magnetronfunctie gebruikt
Beoordeel deze review:
:strip_exif()/u/671088/crop5eca78b261f24_cropped.gif?f=community)