Gigabyte B550 AORUS ELITE V2

€ 143,-
Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD B550 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 Review

JordanHogetoorn 14 mei 2021, 556 views Product gekocht

Gigabyte B550 AORUS ELITE V2

Perfect voor mijn benodigdheden, mist alleen een USB C aansluiting maar dat is op te lossen door de USB 3.2 poorten die wel aanwezig zijn!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Veel aansluit mogelijkheden
  • Alles duidelijk gelabeld op het bord zelf

Minpunten

• geen usb c

Layout Score: 4
Super product! Heb deze moederbord vorige maand gekocht en ben er super tevreden mee! Met deze bestelling kocht ik AMD Ryzen 5600X en 16gb 3200 hyperx fury om mijn nieuwe setup helemaal compleet te maken! Werkt super snel en kwaliteit lijk mee dan in orde, helemaal voor de prijs! De RGB strips op het moederbord zijn mooi vel en kun je in alle gewenste kleuren zetten! Ook het synchroniseren van andere RGB producten op dit bord zijn geen enkel probleem!

Kortom: perfect voor mijn bezigheden!

Heb jij ook een Gigabyte B550 AORUS ELITE V2?