Teufel Radio 3sixty (2019)

Specificaties Digitale radio met WiFi - Bekijk alle specificaties

Teufel Radio 3sixty (2019) Review

Yucon 13 mei 2021, 516 views Product gekocht

Teufel Radio 3sixty (2019)

Mooi ding met goed geluid

Pluspunten

• geluid
  • design
  • gebruiksgemak

Minpunten

• bij de oudere modellen zijn de schermteksten duits
  • remote connection ontkoppelen vanaf de radio is me niet gelukt

Prima apparaat. Ik twijfelde bij aanschaf omdat dit als een soort veredelde wekkerradio gepositioneerd wordt. Ik zocht iets voor in de woonkamer. Echte woonkamersets vind ik overkill, maar tegelijkertijd wil ik wel echt mooier geluid dan een blikken radiootje van drie tientjes.

Dit is dat. Daarnaast ziet hij er mooi strak uit en bij gebruik voelen knopjes en dergelijke ook premium aan, maar dat mag ook wel voor deze prijs.

Je kunt via een telefoon met spotify connect koppelen. Dat werkt goed maar ik heb het nog niet voor elkaar gekregen om vanaf de teufel een gekoppelde telefoon te ontkoppelen. Dat blokkeert het koppelen van een andere telefoon en dat is lastig als m'n kinderen weg zijn maar hun telefoon in huis ligt.

Heb jij ook een Teufel Radio 3sixty (2019)?