Gigabyte B550I AORUS PRO AX

€ 192,99
Specificaties Socket AM4 • Mini-ITX • AMD B550 chipset - Bekijk alle specificaties

Gigabyte B550I AORUS PRO AX Review

Anoniem: 1376634 13 mei 2021, laatste update op 13 mei 2021, 165 views Product gekocht

Gigabyte B550I AORUS PRO AX

Prima moederbord voor wie een klein formaat wilt en 3 videopoorten. Dit model heeft eigenlijk zo'n beetje alles wat je maar kunt wensen voor een workstation. Denk aan prima audio, 2x m.2 SSD slots, PCI-e 4.0, etc. Ook fijn dat er al een Wi-Fi kaart bij is inbegrepen mét antenne.

Pluspunten

• 3 videopoorten
  • 2x m.2 opslaginterfaces
  • Prima audio
  • Inc. Wi-Fi mét losse antenne

Minpunten

Prima moederbord voor wie een klein formaat wilt en 3 videopoorten (HDMI en/of Displayport). Dat was althans waar ik naar op zoek was. Voor AMD heb je dan erg weinig keuze. Er is een goedkoper moederbord van Gigabyte beschikbaar (Gigabyte A520I AC) die dat ook kan maar die heeft een budget chipset (A520) en heeft ten opzichte zit model veel minder features. Dit model heeft onder andere betere audio, 2 m.2 SSD slots, PCI-e 4.0. Eigenlijk zo'n beetje alles wat je maar kunt wensen voor een workstation of een game PC. Verder ook fijn dat er al een Wi-Fi kaart bij is inbegrepen mét antenne. De prijs is wat minder, maar ik kocht het in de actieperiode waarbij ik gebruik kan maken van een actie die mij recht geeft op Steam tegoed. Dat maakt het gelijk wat aantrekkelijker.

Heb jij ook een Gigabyte B550I AORUS PRO AX?

Vraag & Aanbod