Yamaha R-N303D Zilver

€ 499,-
Specificaties 2.0-kanaals met 100W versterker - Bekijk alle specificaties

Yamaha R-N303D Zilver Review

enerbyNewbie 12 mei 2021, 287 views Product gekocht

Yamaha R-N303D Zilver

Sinds gisteren de Yamaha N303D in mijn bezit. Ik ben eigenlijk zeer tevreden.

Pluspunten

• Eenvoudig te bedienen via MusicCast app
  • Goede sound en s/n
  • Werkt gewoon zoals je verwachten mag
  • Prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Hoogte, had iets platter gemogen
  • Afstandsbediening oogt goedkoop

Geluidskwaliteit Score: 4
Sinds gisteren de Yamaha N303D in mijn bezit.

Na de doos te hebben geopend en speakers aangesloten (Dali blue 5005) en de ethernet kabel te hebben ingestoken het apparaat aan gezet.
Meteen de Musiccast app op de Iphone gezet, waarna het apparaat meteen wilde gaan updaten (prima).
Na 5 minuten was het gereed en ging het naar standby.

Als eerste de KPN TV ontvanger via de Toslink aangesloten, prima sound.
Daarna via de app Tidal geprobeerd, ook super!
Internet radio zenders via de app gezocht en toegevoegd (Baars radio natuurlijk als eerste), werk top.
DAB+ antenne aangesloten en zenders zoeken, alle zenders welke ik op mn autoradio heb werden prima gevonden, kwaliteit volgens mij prima.
Bluetooth aan gezet, iphone verbind zeer eenvoudig en speelt prima, kwaliteit vind ik nu nog lastig te beoordelen.
Daarna Airplay geprobeerd, ook prima connectie en kwaliteit.

Ik ben eigenlijk zeer tevreden.

Omdat ik het volume wil regelen via de iTV AB van KPN zoek ik een IR to IR converter. Welke het volume knopje van de KPN AB (samsung TV code) omzet naar Yamaha volume up/down code.
Heb hier nog niet een product voor gevonden, iemand tips tav een Arduino projectje wat online te vinden is?

Heb jij ook een Yamaha R-N303D Zilver?