Iiyama G-Master G2470HSU-B1 Zwart

€ 191,25
Specificaties 23,8" • 1920x1080 (Full HD) • 165Hz • IPS • 0,8ms - Bekijk alle specificaties

Iiyama G-Master G2470HSU-B1 Zwart Review

Samuel 10 mei 2021, laatste update op 11 juni 2021, 229 views Product gekocht

Iiyama G-Master G2470HSU-B1 Zwart

Prima monitoren voor de prijs. 165hz op ips, prima te doen. Had alleen op 1 van de 2 exemplaren die ik besteld had (bij Megekko) 2 'stuck'/dode pixels zitten. Ga ik retourneren, maar wilde het toch even melden. Laat nog wel weten of de nieuwe wel werkt.

Pluspunten

• Goede kleuren
  • Snel 165hz paneel
  • HDMI + DP + USB-B kabel bijgeleverd
  • Minimal design

Minpunten

• Coil whine wanneer scherm uitstaat (niet wanneer deze aanstaat)
  • Bediening voor OSD heel slecht vanwege knoppen aan de achterkant
  • 2 dode pixels gehad op 3 van de 4 exemplaren

Update: nieuwe monitor is binnengekomen, precies hetzelfde type, besteld bij bol.com. Meteen 2 blacked out pixels, dus wordt meteen retour. Weet nog niet zeker of ik nog een keer moet gaan proberen deze monitor te bestellen, of meteen al mijn monitoren retourneren en gewoon een heel ander type moet gaan zoeken.

Andere reviews laten hele positieve reviews zien, dus ik weet niet waarom bij mij 2 van de 3 monitoren pixeldefecten hebben.

Verder hele aardige monitoren voor de prijs, alleen had ik graag meer betaald als er maar minder pixeldefecten waren opgetreden.

[UPDATE]
Ik heb later nog 2 monitoren besteld bij bol.com. Ook deze 2 hadden beiden minstens 2 zwarte pixels.

Heb jij ook een Iiyama G-Master G2470HSU-B1 Zwart?