Samsung Galaxy M51 Zwart

Specificaties 6,7" • 2400x1080 • 128GB (uitbreidbaar) - Bekijk alle specificaties

Samsung Galaxy M51 Zwart Review

Johan83 10 mei 2021, 119 views Product gekocht

Samsung Galaxy M51 Zwart

De accu topper!

Pluspunten

• Accu
  • Geen edge scherm
  • Dual sim & micro sd
  • 3.5mm jack
  • Snapdragon ipv Exynos

Minpunten

• Goedkope trilmotor
  • Minder goed geluid dan S serie samsungs

Mijn grootste ergernis allertijden is als ik mijn telefoon gebruik voor navigatie op de motor en deze geen uur mee gaat, wanneer je lekker zit te handelen in crypto en je batterij leeg raakt en je hier mee meer geld mis loopt dan wat een nieuwe telefoon kost of als je na een werkdag naar huis gaat en je telefoon nog maar 10% heeft.

Dit is nu allemaal voorbij met de M51! Hij voldoet eigenlijk wel aan al mijn eisen, ongeveer 400dpp, 1080p, geen edge scherm, de betere snapdragon 730, 3,5mm jack, dual sim + microSD, 64mp camera en het aller belangrijkste de 7.000mAh accu die gewoon 2 dagen mee gaat bij intensief gebruik.

Komend van de Samsung note 9 zijn er wel een paar punten minder, de speaker geluidskwaliteit is echt vele malen minder en een beetje zachter. De trilmotor voelt als een 10 jaar oude Samsung, er zit geen verschil in een notificatie trilling en gebeld worden trilling, hij heeft volgens mij maar 1 standje (vol gas).

Hij is ietsjes dik en wat zwaarder, maar hier heb ik als echte man natuurlijk helemaal geen last van.

Maar de batterij maakt zo veel goed! ben je een keer een avondje niet thuis, heb je je oplader vergeten, heeft iedereen een iPhone lader, moet je wat langer door, ga je een dagje navigeren, wil je de hele dag gamen. Dit kan allemaal met de m51, zo zouden eigenlijk alle telefoons moeten zijn.

Heb jij ook een Samsung Galaxy M51 Zwart?