Corsair Gaming Sabre RGB Optical Gaming Mouse

Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting en 6.400dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Corsair Gaming Sabre RGB Optical Gaming Mouse Review

GayCookie 10 mei 2021, 158 views Product gekocht

Corsair Gaming Sabre RGB Optical Gaming Mouse

Ja, heel veel over te zeggen en vooral niet positief. Lees hele review voor meer de hele review.

Pluspunten

• Genoeg knoppen.
  • Fijne grip en hou vast.

Minpunten

• Scrollwiel heel snel kapot.
  • Opnieuw inpluggen helft van de tijd.
  • Snel vies in de randje.

Ja daar gaan we dan.
Ik heb deze muis nu bijna twee jaar en heb flink wat puntjes.

Scrollwiel
Om te starten was de scrollwiel in het begin heel erg stroef, wat uit eindelijk ietjes beter werd behalve wanneer je het probeerde in te drukken, dat is nooit beter geworden.
Verder is na een jaar het scrollwiel mankementen gaan vertonen, en nu op moment van het schrijven kan ik niet eens meer normaal scrollen zonder dat ik random heen en weer schiet op een website of andere plekken.

Opnieuw inpluggen
Al sinds dat ik de muis in bezit heb, heeft mijn muis de neiging niet herkent te worden wanneer ik mijn computer uit slaap modus haal of uit gewoon opstart. Dit is heel vervelend omdat dit mij dus elke keer achter me pc laat sukkelen om bij de USB poorten te komen.

Ik dacht eerst dat mijn eigen USB poorten kapot waren tot ik de muis op verschillende computers aansloot en het precies zelfde gedrag vertoonde.

Vuil en naadjes
De muis heeft twee naden over de rug van de muis wat als je er gewoon naar kijkt een mooie design keuze is.
Maar helaas om je hand palm daar dus zit wil dat heel snel heel veel viezigheid oppakken en is heel lastig schoon te krijgen zonder met een mes er tussen te prikken, van mij had dit best wel weggelaten mogen worden.

Heb jij ook een Corsair Gaming Sabre RGB Optical Gaming Mouse?