Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 4G

Specificaties Max. 1,468GHz • GDDR5 • DP, DVI-D, 3x HDMI - Bekijk alle specificaties

Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 4G Review

GayCookie 10 mei 2021, 194 views Product gekocht

Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 4G

Ik heb deze kaart nu een paar jaar in bezit en ben er heel goed over te spreken. Tempraturen schieten niet uit het dak, performance is voor de prijs heel goed. En vooral de hoeveelheid aansluiting was voor mij belangrijk gezien ik een setup run met drie schermen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding.
  • Veel games draaien goed of perfect.
  • Tempraturen zijn normaal

Minpunten

• Nvidia heeft slechte Linux support.

Drivers en compatibiliteit Score: 3
Tempraturen schieten niet uit het dak, performance is voor de prijs heel goed.
Helaas is er een minpuntje maar dat licht aan Nvidia zelf dat de drivers voor Linux niet zo denderend zijn.
Mocht je een goeie mid-range gaming setup willen maken, is dit zeker een kaart om even naar te kijken.

Heb jij ook een Gigabyte GeForce GTX 1050 Ti Windforce OC 4G?