Google Nest Hub 2 Wit Review

DavidM 9 mei 2021, 630 views Product gekocht

Google Nest Hub 2 Wit

Geluidskwaliteit is een stuk beter dan de google home mini die ik nu heb. Maar wat is dit ding vreselijk traag zeg.

Pluspunten

• Geluidskwaliteit voor het formaat
  • Leuk als fotolijst

Minpunten

• Extreem traag
  • Slaaptracking wordt een abbo

Muziekweergave Score: 3
Film/gameweergave Score: 3
Basweergave Score: 3
Mid- en hoogweergave Score: 3
Hoe kan dit zo traag zijn? Klik je op het weer, gebeurt er niets klik ik er nog 10x op na een paar seconde begint hij het meerdere malen te openen. Hoop dat dit wordt opgelost in een update.
Heb de gimmick van gebarenbediening nog niet gebruikt, slaaptracking lijkt goed te werken.
Leuk als een fotolijstje, de lage resolutie van het scherm valt niet op.

Heb jij ook een Google Nest Hub 2 Wit?

Vraag & Aanbod

Ik deel deze traagheid absoluut niet, ik denk dat je een bugged systeem hebt.