Sony Optiarc AD-7260S Review

reddorian 21 augustus 2010, laatste update op 23 augustus 2010, 2.060 views

Sony Optiarc AD-7260S

Pluspunten

• makkelijk in te bouwen
  • makkelijk aan te sluiten.

Minpunten

• Zwart is niet zwart genoeg.

Even een eerste indruk van deze brander omdat ik nog in de bouwfase zit van mijn systeem.
Ik zal deze review later nog aanpassen met betrekking tot de snelheid van de brander en de geluidsproductie.

Tot nu toe maar een nadeel aan dit product gevonden.
Ik gebruik hem samen met een Fractal Design Define R2 en volgens de verpakking zijn ze allebij zwart.
Helaas is de R2 echt zwart zwart, zoals je het zou willen dus en de Sony Optiarc AD-7260S Zwart is dus in vergelijking tot de R2 grijs.(zie foto)
Inbouwen is een makkie en aansluiten ook.

Heb de dvd brander ingekleurd met een merkstift en kleurverschil is nu minimaal.
Geeft ook niet af dus ik ben tevreden.
Hier ook een foto van geplaatst, door de flits en de structuur van de dvd speler lijkt hij nog steeds wat lichter maar in het echt zie ik het nauwelijks meer.

Reddorian

• Fractal Design Define R2
  • Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
  • Intel Core i7 930
  • Cooler Master Silent Pro Gold 700W
  • Asrock X58 Extreme3
  • Windows 7

Heb jij ook een Sony Optiarc AD-7260S?

[zijkmodus] ik snap sowieso niet waarom je, als je de kleur van het klepje niet mooi vindt, je de look van zo'n dvdspeler in je kast wel mooi vindt. ik zou er dan zo'n speciaal klepje voor kopen wat mooi open en dicht kan. dit bedoel ik dus: http://azerty.nl/8-1082-2...c-02b-bezelkit-voor-.html [/zijkmodus]
Nou hij zit achter het deurtje, dus nog een deurtje achter mijn deurtje is een beetje overkill.
Helaas kon ik niet 0 sterren aanklikken...

@reddorian: wat beweegt jou om deze "r3vi3w" (sorry, ik krijg het woord niet ingetikt op deze pagina) te schrijven? Hou de eer aan jezelf, en wis het stukje tekst dat je, naar eigen zeggen, met tegenzin geschreven hebt.
Badankt voor het goedmaken van mijn dag _/-\o_

@reddorian

Gelukkig is dit een eerste indruk en ik vind het top dat je jouw menig wilt delen met ons. :)
Maare... Wat is de toevoegende waarde hiervan voor ons mbt het aanraden/afraden van deze brander? 8)7
mwa ik ben het eigenlijk wel met hem eens als je zwart wilt moet het ook zwart zijn.
Alleen om die reden zou ik het al niet kopen, want dan heb je 80 euro besteed aan mooie zwarte kast dan wil je die niet verpesten door een 20 euro duur dvd brandertje.

[Reactie gewijzigd door Haas_nl op 3 september 2011 18:32]