Philips Sonicare ProtectiveClean 4300 Wit - 1 stuk

€ 46,19
Specificaties Pulserende borstel met 56min batterijduur - Bekijk alle specificaties

Philips Sonicare ProtectiveClean 4300 Wit - 1 stuk Review

JunkieLimbo 5 mei 2021, 350 views Product gekocht

Philips Sonicare ProtectiveClean 4300 Wit - 1 stuk

Na de zoveelste Oral-b borstel die dagelijks aan het stroom moet de overstap naar Philips gemaakt. Had ik eerder moeten doen. Top apparaat!

Pluspunten

• Batterij/accuduur
  • Goed schoon te maken
  • Tijdsindicatie
  • Prima oplader werkt ook voor oral b

Minpunten

• Wennen aan mondgevoel

Na de zoveelste Oral-b borstel die dagelijks aan het stroom moet de overstap naar Philips gemaakt. Het scheerapparaat en tondeuse die ik van Philips hebben zijn extreem goed met batterij/accuduur dus dat is de belangrijkste reden van overstap.

Nu meer dan een maand in bezit en ik heb de borstel 1x moeten opladen. Dat is natuurlijk extreem goed. Je kan dus gewoon op vakantie zonder oplader mee te nemen. Verder blijft de borstel en de houder beter schoon dan de oral-b die ik hiervoor had.

Borstel geeft drie keer een signaal dat een kwart van de tijd om is en stopt uiteindelijk uit zichzelf na 2 minuten.

De poetservaring is wel heel anders. Moest beetje aan de manier van trillen wennen want het 'kriebelde' de eerste dagen aan tong / tandvlees. Nu gewend en bevalt prima.

Tenslotte de oplader. Net iets anders dan die van oral b maar doordat het 'pinnetje' dunner is dan die van oral b passen de oral b borstels van andere gezinsleden gewoon op dezelfde oplader en dat werkt prima.

Heb jij ook een Philips Sonicare ProtectiveClean 4300 Wit - 1 stuk?