ASUS ROG Strix X570-E Gaming

Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD X570 chipset - Bekijk alle specificaties

ASUS ROG Strix X570-E Gaming Review

ghosthrl1Newbie 4 mei 2021, 59 views Product gekocht

ASUS ROG Strix X570-E Gaming

Prima middeklasse Moederbord met voldoende aansluitingen en een zeer degelijke bouw kwaliteit. Jammer dat de RGB zeer minimalistisch is op dit bord. Ism mijn AMD 3900 X werkt dit bord zeer soepel.

Pluspunten

• Veel features en aansluitmogelijkheden
  • Goed geluid
  • Wifi 6
  • Bios Flashback
  • 2.5 Gbit Ethernet port
  • Zeer robuust
  • PCI-E 4.0 en USB 3.1 / 3.2
  • 2 x M.2 aansluitingen

Minpunten

• RGB verlichting minimalistisch

Layout Score: 3
Ik heb al mijn mijn hele leven lang producten van Asus gebruikt om mijn PC te bouwen.
Dus ook nu weer gebruik gemaakt van een Asus mainboard nl. de Rog Strix 570-E Gaming in samenwerking met een AMD 3900x processor , 32 GB G-Skill Ripjaw V 3200C geheugenen een Asus RTX 2070 Super. Mainboard loopt zeer stabiel en voelt heel degelijk aan. Het enige minpuntje voor mij is dat de RGB verlichting van het Mainboard wel heel minimalistisch is. Wel zitten er genoeg RGB connectoren op het mainbord. Qua verlichting had men dus hier voor een Rog Strix Gaming bord iets meer moeite in mogen stoppen. Het feit dat er 2 x M2 aansluiting zit op is voor mij een grote plus. Ik kan dit moederbord eigenlijk voor iedere gebruiker aanraden. Qua prijs ligt dit moederbord voor mij in de middenklasse.

Heb jij ook een ASUS ROG Strix X570-E Gaming?