Ubiquiti UniFi Protect G4-Bullet (1-pack)

Specificaties Bedrade PoE buitencamera + app - Bekijk alle specificaties

Ubiquiti UniFi Protect G4-Bullet (1-pack) Review

Peetke 4 mei 2021, laatste update op 4 mei 2021, 117 views Product gekocht

Ubiquiti UniFi Protect G4-Bullet (1-pack)

Een fijne camera, met een paar bemerkingen. Belangrijkste is: past het in jouw situatie als beperkte Field of View. Unifi Protect is erg fijn en simpel, maar kijk even welke camera op welke plek past.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • PoE
  • Unifi Protect is fantastisch

Minpunten

• Deze prijs 4K verwacht
  • Beperkte Field of View

Kwaliteit Score: 5
Even snel mijn bevindingen, aangezien er nog niet echt een review is van dit product. Als ik tijd heb,maak ik er nog misschien wel een echte review van.

Wij hebben inmiddels 6 G3 Flex camera's vervangen door deze G4 Bullet. Hij geeft heerlijk beeld, al had ik voor een prijs van bijna 200 euro eigenlijk wel echt 4K verwacht. Qua formaat en montage is hij wat minder handzaam/makkelijk als de G3 Flex. Hij heeft wel echt beter beeld en (infra-rood) nacht-beeld (grotere sensor/lens).

De hoek is echt een beperkende factor, dus bekijk echt wat je in beeld wilt hebben. Wat dat betreft blijft een Nest IQ Outdoor de mooiste wide-angle camera die ik ken. Maar ook de G3 Instant staat hier zijn mannetje; wil je dus veel in beeld hebben, zoek verder dan deze camera.

De G4 heeft persoon-detectie, en auto-detectie. Erg handig voor een oprit waar je meldingen van wilt hebben als er iemand op komt. Dit werkt echt instant, dus echt goed. Je kunt goed privacy zones instellen, en gebieden waarop je een melding wilt. In de App zie je snel bijzonderheden.

Het is een aanrader, mooie camera. Maar niet voor elke situatie. De G4 Pro heb ik nog niet kunnen testen (te duur), dus die heb ik niet als vergelijk mee kunnen nemen. G3 Bullet en G3 Dome ooit gehad, maar weer verkocht. De mix van G3 Flex, G3 Instand en deze G4 Bullet is voor ons nu perfect.

Heb jij ook een Ubiquiti UniFi Protect G4-Bullet (1-pack)?

Geen foto's, beeldmateriaal?
Het viel me op dat er geen review van was, als ik tijd heb zal ik dat toevoegen. Bij de G3 Instant heb ik wel e.e.a. toegevoegd.